Wykazano, że kwasy omega-3 zmniejszają ryzyko zgonu w wyniku chorób zapalnych
Posted on Maj 31, 2011
Filed Under Zdrowie i medycyna | Nie komentuj
Wykazano, że kwasy omega-3 zmniejszają ryzyko zgonu w wyniku chorób zapalnych
Autor: dr Mercola, 10 maj 2011
Kwasy tłuszczowe omega-3 mogą kontrolować procesy i odpowiedź zapalną. Naukowcy ostatnio badali czy spożycie kwasów omega-3 i innych (tj. omega-6 i kwas alfa- linolenowy) ma związek z mniejszą śmiertelnością w wyniku chorób zapalnych. Obserwowano ponad 2 500 osób przez 15 lat oraz badano ich dietę na podstawie kwestionariusza częstotliwości spożycia żywności.
Jak podaje American Journal of Clinical Nutrition:
“U kobiet z najwyższymi tercylami całkowitego spożycia [omega-3] w porównaniu z tymi o najniższym tercylu spożycia w okresie początkowym, występowało o 44% mniejsze ryzyko zgonu w wyniku chorób zapalnych … Zarówno u mężczyzn jak i kobiet wzrost spożycia kwasu alfa-linolenowego był wprost przeciwnie związany z umieralnością w wyniku chorób zapalnych.” Read more
Kwasy omega-3
Posted on Maj 31, 2011
Filed Under Odżywianie, Zdrowie i medycyna | Nie komentuj
Kwasy omega-3 mogą drastycznie zmniejszyć czynnik ryzyka chorób serca
Autor: Stephen Daniells, 29 kwiecień 2011
Nowa metaanaliza danych naukowych podaje, że suplementy kwasów tłuszczowych omega-3 mają związek z niższym poziomem aminokwasu – homocysteiny, która z kolei ma związek z większym ryzykiem chorób serca i demencji.
Dane pochodzące z 11 badań z udziałem 720 osób, którzy przyjmowali omega-3 w dawkach od 0,2g do 6g dziennie. Wskazują, że suplementacja omega-3 ma związek z mniejszym stężeniem homocysteiny we krwi.
“Nasza publikacja przedstawia wg nas najbardziej wyczerpującą obecnie ocenę wpływu kwasów omega-3 PUFA na stężenie homocysteiny we krwi,” podają naukowcy w piśmie Nutrition.
Badacze z Chin, Tajwanu i Australii dodają, że należy przeprowadzić dogłębną analizę dodatkowych długoterminowych badań. Ponadto badania te powinny sprawdzić czy obniżenie poziomu homocysteiny naprawdę zmniejsza występowanie chorób serca.
“Rezultaty naszych odkryć mają być wyjaśnione,” dodają naukowcy.
Read more
Czy cierpisz na bóle szyi, pleców oraz zmęczenie?
Posted on Maj 10, 2011
Filed Under Zdrowie i medycyna | Nie komentuj
Czy korzystasz codziennie z komputera przez dłuższy czas?
Czy miewasz następujące oznaki dyskomfortu oczu jak: pieczenie, suchość, światłowstręt, podrażnienie, swędzenie, zamglone i podwójne widzenie, łzawienie oraz uczucie ciała obcego?
Czy cierpisz na bóle szyi, pleców oraz zmęczenie?
Jeśli odpowiedziałeś „tak” na wszystkie powyższe pytania, prawdopodobnie masz tzw. syndrom widzenia komputerowego (ang. CVS). Poniżej znajdziesz informacje jak suplementacja NKO pomóc w astenopii w przypadku syndromu CVS.
Czy twoje dziecko jest pełne energii, ale nie może się skupić?
Posted on Maj 10, 2011
Filed Under Zdrowie i medycyna | Nie komentuj
Dr.Mercola
Czy twoje dziecko jest pełne energii, ale nie może się skupić?
Prawdopodobnie twoje dziecko jest niespokojne, bardzo żywe i niesforne, a nawet wręcz rozłoszczone i buntownicze; trudno mu się uspokoić i skupić na czymkolwiek. Życie z twoim dzieckiem stało się codzienną bitwą.
A może nie jest aż tak źle…
A może chcesz tylko zapewnić siebie, że robisz wszystko co w twojej mocy, aby twoje dziecko odniosło sukces w życiu. Niewykluczone, że jest to jeden z najważniejszych rodzicielskich obowiązków.
Prawdę mówiąc, aby osiągnąć sukces w życiu twoje dziecko musi umieć skupić się na obowiązkach począwszy od nauki gry na pianinie, a skończywszy na uprawianiu sportu.
Wyobraź sobie, że ku zaskoczeniu przyjaciół i rodziny, odkrywasz całkiem naturalny sposób na wspomaganie koncentracji, pamięci i rozwoju mózgu.
To nie sen, ale prawda.
Ostatnio dodane
- Czy witamina D3 razem z pewną przyprawą może cofnąć postęp choroby Alzheimera ?
- Cudowny pokarm o wysokiej zawartości białka
- Niezwykła substancja odżywcza, która obniża ciśnienie krwi
- Najważniejszy pokarm dla zdrowych oczu
- Chcesz wyglądać młodziej? Przyjmuj suplement codziennie przez 2 tygodnie
- Jaka dawka wit. D jest konieczna, aby zapobiegać nowotworom ?
- Wykazano, że kwasy omega-3 zmniejszają ryzyko zgonu w wyniku chorób zapalnych
- Kwasy omega-3
- Czy cierpisz na bóle szyi, pleców oraz zmęczenie?
- Czy twoje dziecko jest pełne energii, ale nie może się skupić?
