Prawda o CoQ10
Posted on Grudzień 20, 2010
Filed Under Zdrowie i medycyna | Nie komentuj
Istnieje jedyny sposób na to, aby CoQ10, który przyjmujesz dostarczał potrzebnej energii i odporności.
Drogi dbający o zdrowie czytelniku,
Powszechnie wiadomo jaki jest korzystny wpływ CoQ10 tj. więcej energii, lepszy metabolizm, utrata wagi, ochrona komórek i zdrowszy układ sercowo-naczyniowy.1
Ponadto badania wykazały, że CoQ10 może również wspomagać układ neurologiczny.1
Wielu pacjentów powtarza, że nie widzą różnicy przyjmując CoQ10. Kiedy pokazują mi preparat, który przyjmują od razu wiem dlaczego tak się dzieje. W większości przypadków CoQ10, który przyjmują nie przedostaje się do komórek gdzie zaczyna działać.
U większości osób powyżej 5o r.ż. trudniej jest przekształcić CoQ10 w jego użyteczną formę. Znaczna część cennego enzymu CoQ10 ulega stracie, przez co komórki nie są należycie chronione i odżywione.
Na szczęście znalazłem na to prosty sposób. Upewnij się, że przez cały rok poziom CoQ10 jest prawidłowy i ciesz się większą energią, witalnością i zdrowiem, które zapewnia CoQ10 po wchłonięciu do krwiobiegu i dostarczeniu do komórek!
Normy dietetyczne na wapń i witaminę d
Posted on Grudzień 16, 2010
Filed Under Odżywianie | Nie komentuj
Oświadczenie IOF na temat nowych zalecanych norm dietetycznych na wapń i wit. D wydanych przez IOM
Źródło: Nutrition Horizon Data: 02 grudzień 2010
Streszczenie: Te zalecane normy znajdują się poniżej bezpiecznych wyższych norm wit. D zalecanych przez IOM tj. 4000IU/dziennie dla tej grupy wiekowej.
2 grudzień 2010 – Institute of Medicine of the National Academy of Sciences (IOM) w USA wydał nowe zalecenia dotyczące norm dietetycznych na wit.D i wapń we wszystkich grupach wiekowych. Raport opiera się na dowodach pochodzących z literatury, wysokiej jakości badaniach, popierających wpływ tych składników pokarmowych na stan kości. Deficyt wit.D stanowi poważny problem, którym należy się zająć i ma on związek z patogenezą osteoporozy oraz złamań stawu biodrowego jak również innych schorzeń układu kostnego.
Zalecane dzienne normy na wit. D są wyższe od ostatnich zaleceń IOM z 1997r., a Międzynarodowa Fundacja Osteoporozy (IOF) udziela pochwały IOM za pomoc w ograniczaniu deficytu wit.D poprzez zwiększenie zalecanych norm.
Read more
Ostatnio dodane
- Czy witamina D3 razem z pewną przyprawą może cofnąć postęp choroby Alzheimera ?
- Cudowny pokarm o wysokiej zawartości białka
- Niezwykła substancja odżywcza, która obniża ciśnienie krwi
- Najważniejszy pokarm dla zdrowych oczu
- Chcesz wyglądać młodziej? Przyjmuj suplement codziennie przez 2 tygodnie
- Jaka dawka wit. D jest konieczna, aby zapobiegać nowotworom ?
- Wykazano, że kwasy omega-3 zmniejszają ryzyko zgonu w wyniku chorób zapalnych
- Kwasy omega-3
- Czy cierpisz na bóle szyi, pleców oraz zmęczenie?
- Czy twoje dziecko jest pełne energii, ale nie może się skupić?
